top of page
2022_08_25_13_09_58_section-bg-2.webp

Therapy
through play

Through play, therapists can help children learn more adaptive behaviors in situations in which the child presents emotional or social deficits.

2024_01_28_18_01_45_istock-1471775394_1.jpeg

Ten model szkolenia rodziców oparty jest na mocnych stronach dziecka, a nie na podejÅ›ciu skoncentrowanym na problemach.

Rodzice mogÄ…, a nawet powinni, odgrywać istotnÄ… rolÄ™ w Å‚agodzeniu problemów emocjonalnych i behawioralnych swoich dzieci. Chociaż prowadzenie przez rodziców terapii zabaw z wÅ‚asnymi dziećmi jest niepraktyczne i nieetyczne, wysoce pożądane jest, aby wykorzystywali oni niedyrektywnÄ… zabawÄ™ jako część swoich umiejÄ™tnoÅ›ci rodzicielskich i wÅ‚aÅ›nie to szkolenie sÅ‚uży do tego. Ogólnym celem terapii relacji dziecko-rodzic jest poprawa i wzmocnienie relacji rodzic-dziecko. Zgodnie z zasadami terapii Play Therapy relacja jest postrzegana jako narzÄ™dzie procesu zmian. Dlatego celem jest pomoc rodzicowi w nawiÄ…zaniu relacji z dzieckiem w sposób, który wyzwoli w dziecku wewnÄ™trzny kierunek, konstruktywność, dążenie do przodu, kreatywność. 
Ten model szkolenia rodziców oparty jest na mocnych stronach dziecka, a nie na podejÅ›ciu skoncentrowanym na problemach. Rodzice sÄ… zachÄ™cani do skupienia siÄ™ na mocnych stronach swoich dzieci, jak również na swoich wÅ‚asnych, oraz do budowania relacji na tych mocnych stronach. Nacisk kÅ‚adziony jest na przyszÅ‚ość i rozwijanie potencjaÅ‚u dziecka.


Ogólne cele terapeutyczne dla dzieci obejmujÄ…: redukcjÄ™ objawów, rozwój strategii radzenia sobie, wzrost pozytywnego poczucia wÅ‚asnej wartoÅ›ci i pewnoÅ›ci siebie oraz bardziej pozytywne postrzeganie rodziców. 
Ogólne cele terapeutyczne dla rodziców obejmujÄ…: wiÄ™kszÄ… wrażliwość na Å›wiat emocjonalny ich dzieci, bardziej pozytywne postrzeganie dzieci oraz rozwój bardziej efektywnych umiejÄ™tnoÅ›ci rodzicielskich. 

program szkolenia Terapia

Program szkolenia

I. PrzeglÄ…d gÅ‚ównych modeli Filial Play Therapy, aby umożliwić ci opracowanie podejÅ›cia, które najbardziej ci odpowiada.
II. Różnice miÄ™dzy coachingiem a mentoringiem oraz sposób, w jaki coach może przeksztaÅ‚cić siÄ™ w mentora.
III. Wybór odpowiedniego modelu coachingu - badanie teorii i stylów coachingu.
IV. Kryteria kwalifikacji dzieci i rodziców do Filial Play
V. Wybór optymalnego programu coachingu dla każdego rodzica
VI. Uzgodnienie kontraktu Filial Play z rodzicem (rodzicami)
VII. Przygotowanie rodzica do prowadzenia zajęć w domu
VIII. Trening rodziców w zakresie niedyrektywnych umiejÄ™tnoÅ›ci zabawy
IX. Monitorowanie postÄ™pów rodziny.

Terminy szkoleń

Edycja I: 22.05.2025-25.05.2025

Edycja II: 27.11.2025- 30.11.2025

Miejsce szkolenia

05-077 Warszawa, Aleja Piłsudskiego 4 A lokal 2

Koszt szkolenia

3200 zł

Registration

The registration form must be filled in and signed by hand.


The form should be sent together with the confirmation of the advance payment:
- by registered mail to: Play Therapy Poland, ul. Szlachecka 14, 05-077 Warsaw,
- or by e-mail with confirmation of receipt to: info@play-therapy.pl


The fees for the training should be paid to the account of Play Therapy Poland:

Bank PKO BP: 72 1440 1185 0000 0000 0328 7742

bottom of page